Tuesday, June 29, 2010

:: Demam kene cucuk ::

Macam budak2 kan? semalam aku eksyen..lepas jumpe doktor siap ckp kat Ann...ala tak sakek pun kene cucuk...alih2 sampai ke mlm dan sampai ke arini badan aku rasa cam tak sedap je...panas sejok panas sejok...pagi start cramp dari pinggang ke bawah..saspended gile pagi tadi tak leh bangun...Ann pulak dah p keje , Aisy dah p skolah..mak oii dekat stengah jam gaks ah aku berusaha nak bangun sendiri...sudahnya aku memang tak leh buat apa dah...MC je le terus....nak turun bawah pun tak larat...nasib baik dlm blek ade roti ade air etc...kalau tak keras la aku dok dlm blek arini....eh tp btol gaks ek..dlu kan kene cucuk ATT ni tak sakek...mungkin sebab 2 kali cucuk dan dosnya lebeh rendah..ni ble skali kene cucuk mcm tekujat plaks....pehtu yg pelik tu bla kene cucuk kat tangan kiri .. sampai ke ari ni belah kiri badan aku semacam je rasa....kenapekah....? (to papa>> baby gerak ok je arini...dont worri)
Psst... Menakutkan ble doktor ckp baby kat bawah dah ni cume tak enggage je lagi....erk???????????????????????? takkan begitu awai??

No comments: