Monday, June 14, 2010

:: PD Part II ::

OTW nak ke parking, nampak kuda2 ni sume....aku saja tanye Aisy..."nak naik kuda tak??" dia dengan lajunya ckp "nak..."...memula tu ingat nak ajak naik kete kuda...tp Ann tak bagi..die takut terentak2 (syg gaks rupenye kat aiii hihi) .. so redha je lah si Aisy naik sorang2..letak je Aisy atas kuda tu terus dia dah lupe diri..tak ingat aku dah...slumber je mcm tahap2 ekuestrian negara lagaknya..(padahal aku tengok bukannya ade tpt pegang pun)..dapat la satu round Aisy naik kuda..kemain sonok lagi dia...tape la janji Aisy hepi...
Si Aisy dengan muka tensen pasal die blom puas naik lagi ade budak lain plaks sibuk nak naik kekeke
Kuda ni mcm pasrah je aku tengok..
Suka motor besar gaks...
Buat macam motor sendiri..
Close up muka tak puas hati ker ni?
Macam2 kuda ade....yg tengah mengantuk pun ade...
Ha tengok2 budak ni bleh lepas je anak aku pegang sendiri..hampehs...ni lah yg aku maksudkan ni...kang anak aku jatuh kang cemana??(tiba2 emo kat sini haha)
Ni masa baru nak berlepas...(mcm kapal terbang plaks)
"Aisy tak takut naik kuda lah..ibu.."
Kuda2 yg keboringan menunggu...

No comments: