Thursday, June 24, 2010

:: Tayah beli mkn je ::

Ni tagline baru Aisy ni..."tayah beli mkn je..." maknenye sila mkn kat kedai tayah tapau..pastu boleh smalam balek skolah die ckp.."ibu..teh tarik satu..roti telor satu.....sian anak aku..nampak sangat merindui masakan aku (terperasan plaks) ... perasaan nak masak tu ade tp ble nak p masak tak jadi plaks...mungkin typical lelaki la kot dlm perut ni....aku hanya rajin bab2 mencantikkan umah...(plan byk la modal je tade...)...bab mengemas, mengemop, basuh kain lipat kain sume serah kat aku je la...tp akhir2 ni nak mengangkat itu ini adelah tidak mampu sama sekali dah..so yg mana aku still bleh buat aku buat ler....Ok mcm dah kuar tajuk...maleh aku nak ceta panjang dah..sila layan gamba Aisy yg pasan org yg lalu2 nak p bayar dok cuit2 pipi die... (dah ko dok dekat ngan kaunter sapa soh hehee)
Anak branak...
Prasaan...:D
Prasaan lagi..

1 comment:

markmeen said...

yang mana satu prasan?abahnye kah? atau anak nye kah? kah! kah!..