Saturday, June 19, 2010

:: Baik-baik Sayang ::

Aisy dah semakin addicted dengan nyanyian (aku pun pelik balek skolah ade je lagu baru yg Aisy nyanyi tp aku tak penah dengar) mcm aritu die dok nyanyi " hanya satu bintang kuuu siang dan mlm ku"..siap satu rangkap gaks lah..sampai aku pening pikir lagu apa la nko nyanyi ni Aisyyy wehhh... bila tanye lagu apa die nyanyi..die dok ulang lagi korus tu.....akhirnya..pada satu mlm..melalui searching di youtube aku cari2 last2 jumpe lagu bintang2 die tu...rupenyer bukan bintang..tapi pinta hahaha......takpe la sayang..janji nyanyi untuk ibu jek..jangan nyanyi kat aliya -skulmate Aisy tu dah..(eh??) Bila aku tanye Aisy mana dia tau lagu2 ni sume..die ckp "Aisy dengar kat henpon mak" - cikgu die kat skolah..sabo je ler..Tapi best gaks lagu ni anyway...oke aku prasan aisy tujukan lagu ni utk aku hiks.. nak harapkan aku dpt lagu dr org lain tu takde la gamaknya..aku dah jadi no 2 dah semenjak musim2 bola ni... :

No comments: