Thursday, July 8, 2010

:: Adiah yg tak seberape ::

Sambutan birthday yg sederhana je untuk En Ann....cian dia...Aku pun dah tak larat nak masakkan yg spesel2 utk die..nak ajak mkn kat luar pun tk larat uwaaaaa...tp waktu lunch on his birthday tu sempat gaks la aku p lari cari adiah die sat.. (Thanks to Flea Market) sebab menyediakan apa yg aku nak untuk bagi utk encik Ann hehehe...Atleast nak buat gaks ah suprise bile die balek keje tu kan... So what i gave him this year related to world cup of course...walopon yg sebenonye aku blur die sokong apa... Kedai tu pun dah tak banyak stock pasal world cup pun dah nak abeh...So aku amek je yg mane aku sokong (wakakka-gelak jahat)...Tapi yg tak bley blah is the card...aku pun agak terharu ble bace kad tu sebenonye..(sendiri tuleh sendiri terharu-sengal!!) ... Bila aku bagi kat Ann kan..yg terlebih excited dan prasan tu mcm adiah dia- is budak kecik seperti di bawah;
k la..macam aku bagi dia la cap tu..nasib baik baju die pun aku beli gaks so die tade la berebut nak jersi papa dia pulak kan...
Kad yg sangat sederhana...cukupla..itu je yg aku mampu...
Concentrate bace... macamkan paham je kan...
Cap tu Ann ckp dah mcm jadi die punye dah...dok ke ulu ilir
nampak grand vitara tp cukuplah..itu je yg mampu...:D
Jersi England je yg menarik perhatian aku (warne merah bawah cap tu) dan cap of course German..coz aku suke german....tp German dah balek kampung smalam kan?? cian tau..!!

2 comments:

Reen Tart Nenas said...

mana aci paksa pakai team bola yg kite suke...

:: Princess Violet :: said...

eh ok hapa.....bukan org lain yg nak tingot kan..kite jugakkkk kekekek...