Monday, July 19, 2010

:: Maafkan ::

Lately mcm tade mood sgt nak update blog...lagipun bukannya ade apa nak ceta....Tapi ni nak ceta pasal pagi smalam......Pagi yang sangat saspen....tak leh bangun sebab perut sakit sangat.......aku ingat nak bersalin ke hapa dah....Ann ngan Aisy memang panik gile...kelaka gaks tengok diorg hihi..... ok serius sakek hoke...tp aku tade la rasa nak p spital.....Petang call cik munah pasal aku pun sebenonye walopon ok dah ptg tu, tp agak panik jugak la...cik munah ni memang bidan aku dari masa Aisy dlu...bila aku call die smalam die jawap "Aaa acik kek spita ni....puko 7 kang acik balik la...ekau dtg la kol 8 ko 8 stongah ko"..dengan lajunya aku ngan Ann p mkn and pegi umah dia..aku sampai kol 8.15 cam tu dah banyak kete dah...ramai giler org nak berurut..nasib baik cik munah attend aku dlu.....lepas buat air slusuh.....die cek2 perut...die ckp...ehh tak lamo dah ni...ni ntah2 ahad depan ekau branak dah ni........(erk seram gile ok dengo die ckp cam tu)....tetibe teringat masa aku jumpa die before bersalinkan si Aisy dulu...kesahnya aku dah due lambat sehari...patutnye 20.4 pehtu die tanak kuar..doc ckp tunggu 10 ari kalau tak kuar gaks nak operate...nasib baik ade la sorang makcik yg aku jumpe kat klinik soh p jumpa cik munah ni..sampai je umah die..die tengok2 perut die ckp "aaa anak ekau lekat ni patut la tak leh kuar.."...die usap2 perut ...21.4 je terus Aisy kuar....bukan la nak ckp aku pecaya sangat tp aku cuma percaya pada pengalaman dia.....So...kesimpulannya aku skang ni kena get ready je lah....eh mintak maaf dlu kat semua..kot2 ade yg terkasar bahasa tersentuh hati ke apa dengan penulisan aku selama ni....(tetibe je entry skema hihihi)

4 comments:

anna said...

selamat mengganti pose la thn depan(if betul la ramalan makcik tu ko bersalin ahad ni)

tp nt anak ko tak ckp mgg lg ni,jd prem baby lak

:: Princess Violet :: said...

hehehe kalau lahir ogos pun kene ganti gaks ana weh....tak kisah la janji die dan aku sihat dan selamat.. :)AMINNNNNNNNNNN

saggieda said...

Mimie laling...semoga selamat semuanya dan...d permudahkan segalanya k....amin!!!!!!

:: Princess Violet :: said...

kak Ieda >> thanks a million...AMIN