Friday, August 13, 2010

:: Aisy n BFF ::

Gamba ni sebenarnya dah lama sangat si Nana (cikgu Aisy bagi aku)..disuruhnye aku re-print tp aku kan pemaleh sikit...so aku amek je gambar tu pakai henpon tu yg hasilnya padan muke aku..tak clear sgt....Whatever it is...ni lah kawan baik Aisy (best fren forever) lah ni....si "Adik" ni - walopon tua stahun dari Aisy tp sangatlah rapat ngan Aisy hoke..ibaratnya kalau Aisy tak dtg sekolah lama2 leh demam ah...pehtu nanti aku akan dengo la ceta2 dari si Aisy pasal si Adik ni...Adik bagi die air kotak la bla bla...tp cumel gaks diorg ni bergamba berdua.. :)
Spek sapa la si Aisy ni pakai Hambek..tukar pulak..
Ni raya tahun lepas kot ni...tu belakang tu tak salah aku yg nama Aliya kot?? tak pun Emily ...patutla suke sangat p skolah..ade awek rupenyer...

No comments: