Monday, August 9, 2010

:: Preparation for Raya ::

Pose pun belum tapi kiteorg dah prepare utk raya..haha... smalam without planning kiteorg kuar pegi cari baju raya kat Nilai kecik (geng2 aku je la tau kat mana ni kot??)....Sebab memikirkan tak mungkin ade banyak masa lagi untuk aku sopingkan baju2 raya lepas ni...Lagipun kesian kat Aisy...dok pakai la songkok baru ke hulu ke hilir tp baju tade..:D Dan without planning tetibe je family aku nanti akan sedondon berbaju ijau pucuk pisang dek kerana si Aisy dah pilih baju die kaler tu...Siap belikan untuk adik dia skali yg tatahan tu...For the sake untuk amek gamba apa salahnya ye dop...tp yg aku konfius aku nye size lepas deliver nanti haha... memula konfiden amek saiz M....tp suddenly rasa cam kecik....(hish tak memotivasikan diri sendiri langsung hehe) ,,,tp takpe...Encik Ann kata boley kembali ke saiz S...AMINNNNN....
"Bersempena bulan Ramadhan yg mulia ini, aku nak ucapkan selamat berpuasa...semoga ibadah kita diterima olehNya...doakan aku selamat bersalin yer....Ampun dah maafkan segala ketelanjuran kata, tersakit hati ke apa ke...."

1 comment:

siput^sedut said...

sElamaT BerPUasA dari cik siput sekeluarga kepada warga Goldenfairies