Wednesday, August 11, 2010

:: Puasa - Day 1 ::

Kenot bilif (cannot believe) yang aku sanggup dan larat masak untuk sahur smalam…Balik2 keje bukak peti ais ade ayam …so secare spontannye aku basuh ayam dan menggaram kunyitkan ayam tersebut…then kiteorg zaasss pegi dinner kat luar…balek tu goreng ayam dan buat ayam masak pedas…then untuk encik Ann aku buatkan telur dadar … woupps untuk makloman ayam masak pedaih tu harus gigih masak sebab aku yg nak mkn kekeke.. lepas siap masak nasik dlm kol 9.45 cam tu mandi2 then layan plaks Vampire Diaries…kewl gile ah si Stephan tu .. (chop..aku nak p cari gambo dia nak buat wallpaper kat pc sat- gambar seperti di atas ok tak?? )…pagi2 tadi plaks seawal kol 4.30 aku dah jaga dah…siap2kan diri….then kol 5 sahur…(wah kenot bilif aku masih bertenaga lagi setakat kol 8 nih hihi)- halluu baru kol 8 hoke..jangan melepek kol 9 karang sudahhh…tp aku skang ni kena heartburn plaks…..harap2nya bleh bertahan sehingga ke akhir puasa -day 1 ini ya..chaiyyok2….
* Ye saya tau adelah tidak sopan tajok posa tp letak gambo stephan hihi

No comments: