Monday, August 16, 2010

:: Tade Mood= Tidak Gembira ::

Balik keje tadi aku dengan semangatnye mengeluarkan apa yg ade kat peti ais dan masak apa yg patut...ye la mungkin la tak sesedap mana kan tp aku rasa puas sebab dapat sediakan makanan untuk orang yg aku sayang... around 7 cam tu semua dah ready atas meja...tinggai nak mkn je..tp aku masih lagi tidak gembira..bukan tidak bersyukur dengan kurniaan Allah tp entahlah...mungkin pengorbanan aku tu masih lagi tak setanding agaknya...Arghh biarlah...bulan2 posa ni apalah nak berkira sangat..anggap saja itu satu sedekah...dan yg penting aku dah laksanakan tanggungjawap sebaik mungkin untuk hari ni...
P/s : Beria aku amek cuti untuk nak pegi check up esok ni... tp nampaknya aku mcm tade mood nak pegi... :(
..Sungguh Tade Mood ...

No comments: