Friday, October 8, 2010

:: Back to reality ::

Ala..tak lama lagi dah nak keje semula....dah lama jadi surirumah ni malas pulak nak bersiap2 p keje semula....tp syok jugak pasal tak sabar nak jumpe member2 akuh...rindu gilers kat diorg..!! tp jadi surirumah mmg gile best;
bangun pagi-mandi (masa ni auf tdo lagi)
aisy dah p skolah ngan papa dia (as he always do)
breakfast sambil bakar tungku n basuh kain - kalau rajin aku tungku lama tp slalunye paling lama 1 hour je..sementara stok masih ade-maklomlah pinjam -thanks to Salina)
bla auf bangun bagi susu jap then mandikan die..
die tdo aku bertungku then jemur kain dan masak for lunch..
die bangun bagi susu
die tdo aku jemur kain then lap2 abuk kat lemari ke kemas peti ais ke kemas dapo.
die bangun bagi susu lagi
then die tdo balik .. aku layan movie yg aku tak sempat tengok kat tonton.com.my
die bangun mandi ptg-tdo then ann pun balek...aku pun rileks sikit...sebab by mlm auf mmg tdo lama..die bangun around 10 or 12 mlm ngan kol 6.30 or 7 pagi utk minum susu smula...
begitulah rutin aku seharian...

2 comments:

Ina Jaie said...

Bahagianye Mie kalau semua baby macam Auf..

:: Princess Violet :: said...

alhamdulillah...stakat ni auf mmg senang sangat la nak jga...syukurrrr