Tuesday, October 19, 2010

:: Kedai kayu + kedai kaizen ::

Hari Sabtu aku hantar budak dorang tu p skolah ... Auf first time la hantar...nampaknya ok la..budak tak kenai org lagi kan senang la sikit...lepas tu aku ngan ann p cari kontraktor untuk repair tiles kat umah Cyberia ... dah dpt kontraktor, tenant pulak tengah cuti semester..so arrange utk Selasa je...dh tu dengan masa yg agak banyak tu kiteorg menuju ke Klang...tujuan utama nak usha tayar...maka sampailah kiteorg kat Kedai Kayu..those yg dah bese ngan kedai ni akan datang balik...good thing sebab tayar die murah provided nko pandai tengok tarikh tayar tersebut dibuat. Memang takkan dapat kat tempat lain punya...dah setel buat balancing..kiteorg pegi plaks kedai kaizen...sila amek perhatian kedai2 tersebut ade nama masing2 tp aku nak senangkan diri aku mengingat...:) Kedai kayu ni ade kat Puchong je..mmg best gile buat allignment kat sini (recommended by ayah aku n Ann sebenonyer)...mmg cermat sangat2lah owner die...kalau nkorang pegi..nkorang tengok kedai die sangat bersih...alat2 tersusun...ala2 5S (kalau kat gomen)...tp kalau kat Proton consider Project Kaizen la...
Muka pasrah tunggu buat allignment....tade owner kedai itu adelah sangat teliti (tp tade la aku hangin tunggu lama mcm kat Seri Muda...harap tunggu je lama..tp kualiti kurenggg-eh marah plaks Ann kat aku kang mengate kedai kawan dia hak hak)
Masa ni aku dah amek Auf pasal ari Sabtu sekolah tutup kol 3..so lepas amek Auf terus p sini..Aisy??? owh die p tengok wayang ngan "mak, ibu elly ngan mikail ngan kakak Ain"...masa dtg nak amek dia tu..laju je mintak kebenaran papa dia "boleh tak Aisy nak tengok wayang kat Alamanda.."...dah lama mak die janji ngan dia sebenonye..tu yg bagi pegi tu...
Uncle kedai ni sangat pengemas!!
Auf ngan papa cool je tunggu kete siap...

5 comments:

siput^sedut said...

incik Ann yang andsome' dan si tecik Auf yg cumil banget

:: Princess Violet :: said...

eh tade maknanya kalau tade ibu die yg cute...EHHHHHHHHHHHH????????? wakakaka

siput^sedut said...

hok iyer betul3 (dalam hati, chaittt stail gedik ) hahahaha

siput^sedut said...

hohhh luper nak mengomen gambor Puan Princess Violet. Terlihat beliau mengambil gambor dari engel' yg paling selamat buatnya. Oh, tidak lupa saya melaporkan kepada sekelian pembaca, yang beliau ini, maksud saya Princess Violet ini mengambil gambornyer dalam keadaan menahan nafas dari lobang hidongnyer. :P

:: Princess Violet :: said...

iya btol wakakakkaka mentanglah yg menang Film Award smalam sume idung cam dia (ceh!!)