Sunday, October 31, 2010

:: Kenduri punye ceta ::

aku : bang..kite pegi kenduri paling awal la ek..dlm kol 11...
dia : ish awal sangat tak dpt tengok pengantin... (mcmkan die nak p tepung tawar pengantin)
aku : ok la kite p ptg sikit..lepas org dah lega2 (kirenye dekat2 nak abeh mejlis lah)
fine...maka waktu yg ditunggu pun tiba...around 1pm aku dah siap ...tapi....
budak kecik ni tengah sedap2 tdo....sampai 2.30 pun tak bangun lagi.....abg dia plaks..dah siap2 tertdo jugak..kesian nak kejut....tp akhirnya kol 3 kuar dari umah...ann kata..aiseymeng kena top up minyak.. kene masok putrajaya pulak...dah tengah2 isi minyak...budak kecik tu pulak "tutttttttt" nasib baik aku bawak baju lain..bygkan berak yg kaw2 punye..so basuh kat shell..tukar baju..sudahnya sampai mejlis ngam2 kol 4pm..pergh...nasib baik jumpe cik sena.. ;)
Memula tu mcm blur je nak p dewan mana...skali nampak ini..kereta di park btol2 depan dewan...konfom tak salah mejlis punye...
Pelamin ixa sangat cantek hoke!!! gojesss...walopon dah tuleh kat guessbook ..aku nak wish lagi....congratulations to ixa- cik xora..semoga berbahagia ke akhir hayat......

3 comments:

anna said...

kepoci gak ann nak tgk pengantin eh...kalo mz jgn hrp,kalo boleh nak pg pas subuh time takde org

:: Princess Violet :: said...

ana..sebenonye die perli aku daaaaaaa....aku yg sebuk nak tengok pengantin!! wakakakak die kalau bleh nak kenduri tu die sorang je attend...pemalu yg amat..!!

Lia said...

Alaaa...Mimie...x jumpalah kita time tu yek.. Lia pun x smpt nak jumpa pengantin... Lia pun pemalu gak... hehe