Monday, November 29, 2010

:: Bercanda di taman ::

Eh brapa lama punye cerita daaaaa... sebelum aku cerita pasal mengapa berat badan aku tak turun2....meh aku ceta apa yg aku buat untuk amalkan gaya idup sihat ni dulu... (yarkkkks) okeh..tak konsisten pun...aku rasa minggu tu first and last sebab minggu2 selepasnya adelah minggu "Melantak di rumah org kawen"...pagi2 morning lagi (around 8 kiteorg dah tapau mkn sesiap (diulangi tapau..tade masanye aku nak masak2 bubuh cantik2 dlm bakul bawak p taman)...p kedai..bungkus pakai plastik je hihi..."free n easy"... location adelah ke taman tasik cyberjaya....adelah sangat nyaman berjogging di sini...(eh..apekah??) aku tolong ckp bagi pihak org yg jogging...aku tukang tengok je....eksesais aku adelah tolak stroller dak kecik tu....kemain sonok sampaikan tetido....yg si Aisy pulak..dah nampak playground mcmkan tak jejak tanah dah gayanya....mcm rambang mata coz besa sangat die nye playground tu..jadi biarkan gambar berkata-kata...

menikmati pemandangan si abg yg tengah main jongkang jongkit...
Monumen tasik cyberjaya...eh???....
kalori yg di ambil melebehi kalori yg di bakar...ish ish ish...

No comments: