Tuesday, November 30, 2010

:: Cerita orang kawen - Part II ::

On Thursday-25 aribulan kiteorg balik Johor nak meraikan adik ipar aku yg nak kawen pada hari Sabtu 27hb...Majlis berjalan lancar cumanya aku tak banyak membantu coz tetibe kena demam....Hari Sabtu pagi sebelum acara bersanding, berlangsung majlis Marhaban dan potong jambul Auf...
Atuk Ngah yg pegang Auf..
Nangis .. sebab kaco die tdo haha :)
Usaha makcik ni nak gunting rambut Auf...
Mak Usu Ijan...tahniah kamu dah bergelar Isteri...
Pelamin..lom siap agi masa ni..mak andam tengah betulkan2 lagi..
Menyibuk sat...
Tekun Cik Ropi melapah daging lembu..
gotong royong..
P/s : tak banyak sangat gamba yg aku amek...sebab demam...yg lain2 tunggu photographer (makcik aku) upload nanti..die amek lawa sikit... org dah pro.......kamere aku tak sampai ribu riban pun..kemere henpon je..hehehe

No comments: