Friday, November 5, 2010

:: It's Friday Holiday ::

Banyak juga kerja aku hari jumaat yg lalu selain daripada mengemas umah, basuh kain..(dah jadi semacam feberet aku dah)..menantikan hari cuti untuk menyetelkan kerja2 umah...owh sambil tu aku skang ni sedang sibuk berulang alik ke Cyberia untuk monitor progression renovation sikit kat living hall (gantikan tiles)...diorg dah start buat keje since Rabu sebenarnya tp Friday tu final touch up lah..(akan diceritakan di entry yg lain..) Balik dari Cyberia kitaorg bawak Aisy jenjalan area Putrajaya...tak nak buang masa sangat pasal dah dekat waktu solat Jumaat...ptg bawak Aisy pusing2 Cyber...Menang explore habis la jalan2 kat Cyberjaya...last skali kiteorg pegi KRU Studio...mmg kelas...Konon nak amek gamba tp dah mlm..so lupekan..:)
Try baju cantek from Bandung- Thanks to A.Yus
Budak yg tak suke duduk dalam car seat kalau kat rumah...
Mengamok nak mintak angkat dia...
For the first time Aisy ikut papa die pegi masjid untuk solat Jumaat...Ann kata dia sangat behave dan boleh bawak lagi lenkali..
Balik smayang terus menuju ke peti ais...dahaga ...
Sebelah mata saya adelah sepet sebab saya sakit mata....(jangkit abg)

No comments: