Friday, December 24, 2010

:: Back to business ::

Hi all..(cewah filing2 video hanis zalikha mengajar cara-cara pakai tudung macam mak dia) ... rindu aii tak ...rindu tak?? heheheh..tade banyak aku nak membebel...cuma hari ni aku ambek EL..(Ade hal peribadi yang tidak dapat dielakkan- cara2 nak berahsia ahaks) spatutnye aku dok umah untuk berehat..tp aku kalo dok umah mana leh nak rehat..sebab kalau aku rehat sapa nak buat keje2 umah..so..sementara nak tunggu siap basuh kain tadi aku layan ceta "Closer to Heaven" kat ABO- channel 952/953...Ade sapa2 dah tengok ceta ni?? aku mmg slow sikit bab2 movie ....slalu dah 2-3 tahun berlalu baru nak tau yg filem tu adelah box office hehehe...Aku dah prasan 2-3 kali dah ceta ni sebenarnya..tp asal aku bukak ABO je... mesti dah nak abeh...or tetengah...tp aku tau la ni ceta sedey..."Most touching story in 2009". typical ceta korea yg lain jugak sebenarnya... Tisu dah siap2 kat tepi dah tadi...tp mak oii mmg sedey tahap gaban hoke ceta ni...nasib baik Ann tade..kalau ade sure tak feel menangis pasal kene cover pastu free2 je kene kutuk hehehe...Ok la berbalik pada ceta ni tadi...nak share ngan nkorang lah...ceta ni mmg la best (sila tengok)....kesimpulannya : belajar menghargai org lain untuk dihargai...
Sinopsis : Kisah percintaan seorang lelaki yg mengidap penyakit Lou Gehrics (jangan tanye aku..penyakit apa tu ) dan seorang wanita yang bekerja sebagai director funeral (ala yg mekap2 mayat untuk upacara pengkebumian org korea )...tp bila lama kelamaan penyakit lelaki ni dah makin teruk die mula nak buat pompuan tu jauh dari dia...mcm2 die buat supaya pompuan tu benci dan tinggalkan die..malangnya si pompuan sangat setia sampaila lelaki tu mati...eii tak leh aku nak ceta dah...sila layan sendiri...aku pegi nangis jap hehehe

No comments: