Sunday, December 5, 2010

:: Jenjalan di hari Ahad ::

Kenot bilif yg ari ni bleh pegi 3 tempat dalam masa beberapa jam sahaja....First pegi majlis kawen ofismate aku kat Dewan Raja Lumu Shah Alam...pas tu gerak ke majlis kenduri berkhatan kat Kapar, Klang plaks..majlis ni adelah majlis khatan anak housemate Ann masa bujang dulu..dah besa dah anak dia...lama juga tak jumpa..katanya dah 11 tahun..tak sangka juga org jawa punya majlis ni agak besar2an...sampai 3 khemah dan mejlis berhari bermalam..mcmkan kenduri kawen tu gayanya...tp aku suke idea cenderahati die..barang2 plus buah epal dlm plastik adiah...sangat kewl..yg sebenanye aku bersyukur pasal aku dah melantak tak hingat kat kenduri Reen jadi mkn epal adelah perkara yg paling bagus untuk kontrol kalori yg masok ke badan..eh??mcmkan ceta "biggest loser dah gayanya".....dan akhir skali pegi house warming K.Sinar kat Taman Sutera Kajang ... sangat kenyang Alhamdulillah...makanan kat situ pun sedap...walaupun penat aku sonok sebab dapat memenuhi jemputan kwn2 hari ni....terima kasih daun keladi kalau boleh jemput lagi hahahaha...Auf owhs Auf...
Dari ptg membawak ke malam... tukar baju pasal tadi die berak..pehtu baju basah pasal basuh berak die kat Shell somewhere kat S.Alam...asal naik kete nak pegi tpt org kawen mesti die berak..ntah pape ah Auf ni hehe
Do i look stress??
Not anymore....!!
Abg plaks dok kat car seat adik..
Bukan boleh dok diam...ye la sebab die tak nampak lori, bas , kete toyota, kete honda, suzuki, bmw sume...(eh pasal apa aku sebut semua ni)
Ni otw to S.Alam tadi...rileks je dlm kete...
Dah nak balik...aku mmg stended kena attend mejlis org ujung2 time...mcm tadi rileks gaks pasal org dah kurang..maklomlah ade bb kecik ni dah tau prangai die...bukannye suke crawded2 sangat kan....nasib baik reen buat mejlis kat dewan yg beraircon... tp aku pulak yg tatahan sejok sangat hehehe
Sebelum balik haros posing dulu....
Sebenonye nak bagitau Reen..saya amek cenderehati tetamu tu dengan sendirinyer sebab ade tulis kat situ cume tade org jaga (penjaga pintu pun dah lepak dlm dewan kot)
i laik.....!!
Tadi ingat dpt la amek gambar ngan Reen..tp aku tengok sedare mare die pun dah ramai beratur nak amek gamba so aku balik je...anyway canteqqqqq...

2 comments:

saggieda said...

Me....tembamnya Auf....n kurusnya me...jeles lor....:)...hahahaha.

:: Princess Violet :: said...

heheh Auf memang tembam.....erm tadenye kurus kak ieda wehhhh 3 kg lagi nak kene kurus