Tuesday, December 28, 2010

:: Recovery Mode ::

Aku telah mengalami eyelid infection...dalam bahsa kasarnya ketumbit kat mata..nasib baik kat belah luar..tp sangat tak selesa....since Friday benda ni jadi...tp tak bengkak lagi...die cam berdenyut2 je and then mata tak leh nak bukak sangat coz cam berat gitu...On Sunday keadaan semakin buruk....nak p follow up balik kat klinik tutup pulaks..then terpaksa tunggu on Monday...doc pun takut nak potong katanya sebab dekat sangat ngan mata...(ntah paper eh...aku dah rela di potong dah- pasrah hehe)...mkn ubat dah tp blum begitu sihat lagi....hari ni still berdenyut2 kat area situ...nampak cam bisul pun yer dah coz cam bengkak gile mata aku nih...doc ckp aku nye saluran air mata tersumbat..die soh aku nangis banyak2..erk????????? penat je aku tengok ceta korea yg sedey tu tapi tak membantu rupenyer...esok kena sambung cuti lagi ni...pergi kerja pun takkan dpt membantu apa2.....so kepada reen aka http://reentartnenas.blogspot.com/ , sila ambil maklum...terpaksalah saya screen cv dari rumah je yer...kalau bernasib baik jumpe taun ni..tak bernasib baik jumpa taun depan..:) ramai org lebih berwibawa kat ofis aku so no worry....p/s : tetibe aku rasa cam menyesal tak dok spital je

No comments: