Wednesday, March 2, 2011

:: Macam-macam Aisy & Auf ::

Fuh .. lama gile tak hapdet blog....layan je la gambar-gambar kat bawah ....
Songkok abang..tp saya dah muat...
i love mom!~!
Masa ni Auf demam...tp ni dah nak baik demam..tu pasal kewl je muka...kalau tak melepekkkk jerr...
kan dah ckp....sian sangat masa die kena demam panas ni...mlm tak leh tdo....merengek je..aku saspek die nak tumbuh gigi tp tade la plaks tumbuh lagi pun...mungkin demam beralih bulan la tu...
baru lepas muntah...ciannn...
budak gumuks..dan cumut...
Masa "mengerjakan" rumah Aki....actually gamba ni ade before n after..tp aku upload before je...after tak upload..hampeh...tenant baru keluar so sessi mengecat pun bermula...lama jugak diorg rent kat sini....3 tahun jugak la...
Aisy sibuk nak tolong cat... skirting tu je aku yg cat... kalau untuk wall tu tade maknanya aku yg mengecat....kawan2 si Ann yg dtg tolong..thanks very much guys!!
While waiting for papa tukar lock pintu...
p/s: Aisy kata die suke duduk Cyberia sebab boleh tengok kereta berlumba kat depan rumah..boley????? tp papa kata ...bad memories...motor die ilang kat Cyber...dah la baru beli 3 bulan...tp yg sengsaranya aku la...ade ke patot bli motor letak nama aku then aku yg susah nak kene buat report bla bla....lepas pada tu aku ckp nak beli apa2 sila make sure benda tu tak ilang...erk???

No comments: