Saturday, March 26, 2011

:: Tsunami Jepun ::

Aku bli sticker ni sebab Aisy mmg la suka sangat bab2 menampal ..tetibe kang ade gamba upin ipin kat henpon aku...tu ok lagi silap2 kat tudung aku pun ade brand transfomers...daripada si Aisy tampal kat merata2 maka aku belikan dia sticker ni. Tapi apa yg terjadi adelah dia tampal tonggang terbalik (seperti di dalam gambar di bawah). Bila aku tanya..napa kete ni sume tebalik2 ? dia jawap "Jepun kena Tsunami lah"..hah..hambek...nasib baik gamba bangunan tu dah mmg sedia ade..kalau kene tampal gaks aku rasa ngan bangunan2 semua dia tampal terbalik.
mentang2lah aku bli kat Daiso..nak jugaks tampal ikut keadaan semasa kat Jepun hihi elok pulak tsunami tu tak langgar air pancut?? Aisy Aisyyyy...
peace...
p/s : Doakan kesejahteraan untuk semua...hari ni Jepun ditimpa bencana...esok lusa kita tak tau apa nasib kita...

No comments: