Friday, April 8, 2011

:: The new R3 ::

Last few week aku dapat panggilan jemputan daripada Encik Suriya , Manager Business Development R3 Division Proton untuk access ke bahagian R3. so petang tu disambut oleh Encik Suriya dan dapat beramah mesra dengan team R3 specially Tengku Djan. It's been so lucky sebab En Suriya kata bukan senang nak dapat kebenaran masuk bahagian R3 ni. wow!! kebetulan pulak masa tu team Rally S2000 dari LOTUS pun baru sampai dan tengah testing kereta diorg.(Masa tu diorg prepare utk Rally kat Johor-1 Apr) Aku dikhabarkan juga petang tu team Cusco daripada Jepun pun akan sampai. Masuk2 semua pandang smacam je..ye la aku je pompuan yg lain semua laki..arghh pedulik hapa aku kan...dah nko jemput aku dtg ler :d Beria la Suriya tu bagi penerangan bagai...aku memula xcited..tp bla dah masok bab enjin bla bla aku dah malas nak dgr sangat...bio En Ann je yg dengo haha..Sampai ke setiap penjuru division r3 di bawaknya aku melawat...Best gile...

team S2000 tengah setting kereta diorg...


lotus lotus... the new R3 :)


Comei dop
R3 lama..
En Suriya ni aku memula ingatkan mcm mamak2 penang ka..rupenye suriya kumar...diebesarkan oleh family melayu. Dia ni bekas rally driver dlu tp sebab passion dalam bidang permotoran die joint Proton . Sangat baik hoke...
sambil2 tu jeling2 kat mamat2 lotus yg tengah setting kete...
The new mimot in the making
Limited to 65 units only so what is our lucky no?

No comments: