Wednesday, November 16, 2011

:: Macam-macam Auf n Aisy ::

Well..as usual ceta aku mesti outdated sikit dah... Aku dah lupe minggu bila kejadian ni berlaku..tp atas jemputan Cho (abg beso dlm bahase perok)... kiteorg ke Kg Medan sempena kenduri aqiqah cucu si Cho ni... Actually Cho pak gad kat area umah aku...tapi mmg kamcing..dah mcm bapak2 dah tarapnye....senang sikit nak kawtim kalau sedare mare nak dtg umah aku kekeke... ok...so sampai sana dah tak ramai org... tp kiteorg sangat enjoy the food...mmg terbaek la Cho..

Auf mkn sambil berangan....
Cho skang ni tengah bercuti sakit...sebab die accident masa nak dtg keje...so tulang retak..dets y pakai bengkung...now hope die dah getting better.....

beria sangat suruh kiteorg dtg .... :) thanks for the food....

Dah kenyang mkn nasik mkn kuih muih pulaks..pergh!!! hancus dayet akuh...

Ok ni ceta lain pulak....si kecik sudah pandai bergaye!! dibuatnye rambut pacak dek cikgu dia..hadehhh ..dah la pagi2 tamo aku hantar...sibuk nak naik motor ngan papa je..ptg p jenjalan naik motor dengan along- anak sedare cikgu dia...dah pandai mintak nak pakai kasut-walopon tak pandai jalan lagi...mulut je riuh rendah....

Ini adalah bakal2 ustazah pilihan wakakak....

Sembahyang ke apa ni Auf??

Die tak sedo lagi dia pakai tudung tuh kekeke

Makcik Auf..

Ini pulak masa pegi Motorshow kat Mines aritu...as invitation by Tarun -budak R3 jugak...best gaks la tengok2 kete walopon tak banyak sangat...

Aku tengok kete ni teringat pakcik hampeh yg ajak aku gaduh kat Aman Putra haritu...Bengong gile nak gaduh ngan pompuan just becoz aku potong die...mentang2 la kete ko besa...Aku tau ah ko pakai waja pakcik...tp mmg pakcik tu tade manner langsung nak block2 aku kat tgh jalan....hii pakai je aku nak p keje time tu..kalau tak sure aku ajak gaduh kat balai je....baik aku tak yah ceta..nanti aku sakit hati aku lalu tersumpah pakcik tu 7 keturunan pulak kang...

Hoh tengok kereta lagi bayek...

Auf kalau tengok kereta mcm ni la...mcmkan dia nak jadi drebar

Orang buat motorshow die nak buat jugak kat tepi parking... hokey la guys..bye

No comments: