Friday, January 6, 2012

:: Sayangnya... ::

Puas dah aku teliti video2 penafian si Nur Amalina kat Youtube mengenai isu gambar2 beliau yang tersebar kat Fb tu...Tapi aku tetap nak kata " Dia memang bijak dalam pelajaran..... sayangnya dia tak bijak bila berkata2..." kesian aku tengok...especially mak dia...beria2 mempertahankan yg anak dia baik..tak bertudung dari dulu....come on la Nur Amalina..jangan jadikan alasan kita ni seolah2 terpaksa bertudung ikut keadaan...tade istilah menghormati majlis...sepatutnye kita menghormati hukum Allah..aku bukan nak jadi ustazah..tp tolong lah....nampak sangat kebodohannya berkata2 dlm video tu...eii sebelum aku emo..baik aku sudahi entry aku ni dengan ucapan..Assalamualaikum warahmatullahi..wabarokatuh....Renung2 kan dan selamat beramal..dok?? *tetibe ala2 ustaz azhar idrus hihhihi

No comments: