Friday, March 2, 2012

:: @ Lotus Desaru ::

Bertemu lagi dalam rancangan liburan bersama Goldenfairies. Hurm..memandangkan hari ni rajin sikit nak upload gamba makanya aku persembahkan gamba2 percutian aku ke Desaru baru-baru ini. Memang bes gile ah percutian aku ni tp yg tak bestnye masa tu mcm tak cukup je. thats ok...as usual aku ni kan jenis malas sangat bercerita2 ni..so layan gamba je ..boley?? ;)
Theme Park @ Lotus Desaru
Suka la sangat main kat air kelapa terbalik ni...
Semer tengah tunggu kelapa tu terbalik....
Ostrich Farm..cam takut je nak pegang bang??Anyway ostrich ni sangat mendengar kata..suruh duduk..die duduk...soh guling2 die guling2...hish tp baru umur 6-8 bulan tak salah aku...
ni kat theme park lagi...selagi tak suruh balik tanak balik hokei
dah penat2 mandi...layan game plaks...
larger view of the park
ade baju mandi tak nak pakai?? rileks je auf mcm dato'2, die dok atas pelampung jap agi aki dia tolak je dia kat tengah.....
accomodation yg best!! lucky dah book 6 months before dtg...the day nak register pun sampai sejam nak kene tunggu sebab ramai sangat org nak check in..
view from living hall
master bedroom...bilik ke semua ada 3..2 bilik air..
memula dok kat sini...
pastu berendam kat sini pulak??

Kesimpulannya : Lotus Desaru= terbaik!

No comments: