Friday, October 5, 2012

:: Weekend - Cameron 2012 ::

Hi semua....lama btol tuan tanah tak jengok blog ni...agak berhabuk2 gitu... Tapi takpe la...memdangkan mood nak berblog ni kembali terjalin maka aku akan lebih rajin jengok-jengok tetamu dlm ni eh... Tatau nak mula dari mana..banyak sangat dah ceta tak terceritakan kat korang...Ok la..let's start from Aktiviti hujung minggu aku... Well kejadian ni dah beberapa minggu yg lepas dah sebenarnya...Saja kitaorg decide nak beralih angin jenjalan ke Cameron...Selalunya aktiviti hujung minggu aku sibuk berkumpul dengan geng2 R3...tp that week kiteorg decide nak jalankan aktiviti sekeluarga pulak..Seingat aku kiteorg pegi ni masa Hari Malaysia...Hari Isnin so bleh tak bayangkan cemana jem aku nak meredah balik ke KL tu huhuhu.. Masa pegi eksyen kot jalan tak jem ... :D Tapi sampai kat Cameron .. penuh gaks manusia..cuma yg aku suka org Singapore tak ramai..kalau tak srabut gaks ngan diorg ... Tade tujuan membeli belah..just nak menghirup udara nyaman kat sana...Well everything goes well.. dapat lah melepas hajat minum teh (feelin2 kat oversea) kat Bharat sana tu...Ok la...layan je gamba-gamba kat bawah eh... 

 Masa ni kiteorg pegi Taman Pengishtiharan Tanah Rata.. The girl dalam gamba ni suddenly pegi kat Auf...Eh..dengan tak semena2 si Auf plaks memandai tunjuk macho die...boleh die peluk budak ni bergamba like dah kenal sangat ngan budak ni... Actually kteorg tengah bergambar masa ni before budak pompuan ni slowly come into the picture... stalker Auf kot huhuhu.. yg kiteorg bengang tu.. masa budak ni takde kan..Auf tak de nye nak posing2 ala2 mesra cam ni ngan camera...soh tunjuk peace die buat dek je... soh tunjuk good tak dilayannya...tp bila ngan budak ni..ewah siap peluk belakang hokeiiii.. mmg tak sopan... haish...:D

Kesian eh?? dok atas bumbung kete cam tu? Ade sebab sebenonye..sebab semua dah berakar tunggu aku dalam kete gara2 lama tahap gaban...mau tak lama?? Aku masuk2 je toilet..beratur panjang gile...pehtu dan2 air takde...aku pegi masuk dlm bli air mineral....eh elok plaks masok smula air dah ade....(rasa nak sidekick owner petronas time ni).. mmg semua hentian penuh .. terpaksa gaks ah berenti kat sini...as long as tade bas berenti aku ok lagi..kalau bas berenti mmg aku tak sanggup nak bratur .... heheh keluar2 toilet elok je 2 org ni dok atas bumbung .. alololo siannnn.....
Okeh sekian untuk hari ini...Jumpa lagi di lain entry...

No comments: