Friday, May 17, 2013

:: Goldenfairies Signature 2013 Beauty Collection::

Cak!! Ingat lagi teaser aku yg kat bawah tu?? ok aku poyo sebab malas nak paste link tu kat sini..apa kata you all scroll down je ....Alhamdulillah Goldenfairies Signature (GS) telah selamat dilancarkan oleh aku sendiri pada 14 Mei 2013. Untuk makluman u all (GS) Collection akan menawarkan pelbagai item yang akan membuatkan korang nampak dan rasa cantik...Dari masa ke semasa kategori akan ditambah sebab cantik ni universal..dan luas kekdah pemakaiannya...So buat masa ni 2 kategori telah diketengahkan;
(i) House of Lace/ Patch Lace - 
Kategori ni GS akan menawarkan pelbagai jenis lace bertaraf antarabangsa <<< kelas promosi kauw jahhh hehehe... tapi sungguh..memang lace ini bukan local... Dan kualiti dijamin 200%... Insyaallah kepuasan pelanggan diutamakan sepenuhnya....
(ii) House of Cloth- Tops
Umum mengetahui kan kalau nak nampak cantik kena pakai baju kan? cuma harus bijak memilih baju yer.....Sebenarnya idea menjual baju ni datangnya dari minat aku sendiri dalam menggayakan baju2 yang kat mata aku selesa dan cantik....eh jangan silap paham ye....taste kita mungkin tak sama..tapi takpe...apa salahnya kita saling melengkapi..mungkin korang tak brapa suke tp kalau like tu kot2 ade kawan lain yang suka kan....tolong menolong tak gitu??
So pada yang belum like...sudikanlah like di page aku ni.. >> https://www.facebook.com/goldenfairies2013... stock akan ditambah mengikut permintaan... dah mohon juga cadangan sebagai penambahbaikan page aku tu nanti... Owh ye....soon aku ingat nak letak satu kategori pre order..sebab sebenarnya ade beberapa kategori lain mcm telekung sulam cotton paris...Prada Lace...dan juga pada yg tengah cari lace kaler lain selain dari yang aku letak dlm album mengikut kategori masing-masing. Ade yang nak buat dulang hantaran katenye....ade juga yang nak letak kat tangan baju la...apa la....eh mcm2 gaya la boleh buat dengan lace skang ni.. tengah trend katekan... ;) Pada yang ada barang2 pre order mohon respon sebelum 25 haribulan ni eh....sebab nanti kang kapalterbang tak bawak balik barang u owls....i owls tatau yer... heheheh ok la .. nanti sambung pulak....tetibe rasa lenguh jari...ok motif aku nak bagitau ni?? sebab nak bagitau dari korang bace bebelan aku ni baik korang g bukak katalog kat page aku tu auuwwww... Thankssss... oops pada customer yang dah beli aku ucapkan berbanyak terima kasih... harap suka dengan diskaun yang diberi..mudah2an shopping di sini lagi.. AMIN.. ;) Sedikit makluman tambahan, kalau u owls nak arrange untuk collection sekitar putra perdana/ cyberjaya/ putrajaya adalah amat dialu2kan....sehingga bertemu lagi..A.L.O.N.G ALONG!<< ;)

No comments: