Monday, October 27, 2008

:: aktiviti hari ini ::

Memandangkan hari ni cuti lagi..so aku mengambil kesempatan mengemas rumah gila babas ah... potong rumput (ini aku assigned kan kepada sdr ann> jangan marah aaaa ), aku pulak mengambil tugas indoor cleaning service ...
kol 10 pagi cam tu sepupu asben aku sms.."kak mimie, ada rumah tak arini?? epa nak dtg rumah ni" aku pun sms balik " ari ni ade kenduri kat umh pakcik akak kat bangi..tp takpe epa dtg la kol 12.30 nanti yer" so....dengan lajunye aku pun kuarkan spageti n memasak ala2 cheff wan...:D hihi..ni aku maleh nak ceta ni..korang mesti tak caya punyer ...:D
so...aku setel sume skali dalam kol 12 camtu....sampai la ke pukul 1 tak sampai2 si epa ni...kol 2 tak sampai jugak lagi..aku pulak dah mcm cicak kobing kepanasan coz nak pegi umah abg dek kol 2....tetibe kak zana depan umah dtg...jemput birthday anak dia kol 4...aii...
last call si epa..""aaa kak...epa on the way"...walaupun aku tatau dienye on the way tu kat mana..aku pun menanti dengan penuh sabar..akhirnya 2.30 cam tu epa sampai..mkn2 borak2...sampai la kol 4....sms abg dek..me lambat sikit ade org dtg rumah...dienye reply pendek gila..."K"
Sempatlah aku p umah kak zana...sambut birthday anak dia..then mkn2 borak2..kol 4 lebey tu gerak p umah abg dek..so aktiviti open house berakhir di situ...

jap jap commercial break...jam skang kol 9.30 mlm...sambil2 layan ceta cinta batu belah " tibe part sedutan episod seterusnya si mak (elly mazlin) ckp kat anak dia sambil nangis2.."kenapa tak tinggalkan utk mak...mak keje siang mlm utk bli sate rusa ni...kenapa tak tinggalkan utk mak...." tak paham aku ...tp aku akan tengok lagi esok hehehe :D

klah esok nak bangun pagi...nak kene sampai kat KLCC paling lambat kol 7...harap2 aku leh ah kuar rumah kol 6.15 esok....(amin) :)

2 comments:

Nasya Nasruldin said...

patutla kemas umah gila2... nak sambut deepavali rupanya...

:: Princess Violet :: said...

dengki!!