Friday, October 31, 2008

:: Cerita Panas ::

Aku rasa semua org dok ceta pasal si norman hakim kena tangkap basah ... pagi2 tengok berita ceta pasal si norman hakim...bukak radio time driving p keje...ceta si norman hakim..mlm nak tdow ni pun ade ceta si norman ni lagi..apa bagus sangat ke si norman ni? ensem sangat ke?? ade ensem macam hubby aku ke kikikiki... walau apa pun...semoga abby sabar dan tabah dalam menghadapi dugaan ni..dah la baru abeh pantang...sian org pompuan eh...baru jap aku tengok dalam galaxy kat tv9..ebby komen pun mcm cool je..dia mcm dah tau je prangai laki dia tu.... dia mcm dah tau masa depan dia ngan norman mcm takat ni je ... takpe la abby...lepas ni ko p slim world..then blakon kaw kaw bagi air liur si norman tu meleleh tengok ko...takpe la...utk maklumat seterunya aku tanya jiran aku si ina ni..die ni kwn2 die semua celebrity... aritu p open house dia pun penuh ngan artis...ina skang ni surirumah..mungkin dlu dia pun artis kot?? tah le aku pun tak tahu...:)oklah adioz guys...to be cont.. later on

2 comments:

Nasya Nasruldin said...

norman hakim tu hakim mahkamah mana?

:: Princess Violet :: said...

rasanya hakim tak abeh blaja kot..pasal tu fail undang2 rumahtangga hehehehe