Thursday, October 30, 2008

:: Malam yang semakin panas ::

Dua tiga hari ni..malam2 terasa bahangnya... kesian aku tengok aisy...
so mlm ni aku pakaikan die baju tdow ngan suar pendek je...badan dia pun aku tengok ade rashes merah2 coz bepeluh... hai sabar jelah anakku...bukan takat aisy je paneh... kucing jiran depan umah tu pun paneh ...
hurm.. aku tade apa prog mlm ni..so tak de yg menarik utk diceritakan...this wiken ..abg ja and kak ngah nak dtg...syoknye lama btol tak jumpa abg n kakak ku ni...tadi sempat jugak aku p pasaraya tah apa nama dia kat area umah aku tu..tp warna ijau..kire murah gaks brg kat situ...(tak penah bli brg dapo kat situ sebenarnya)..so lepas ni aku tak payah p milennium lagi...
tak sabo nak tunggu sabtu!!

2 comments:

Nasya Nasruldin said...

nk sejuk p beli umah kat alaska... umah iglu...

:: Princess Violet :: said...

erk?? boleh bli ke?? ingat kene wat sendiri iglu tu hehehe