Saturday, October 25, 2008

:: Open Houses ::

Bulan Syawal yg masih berbaki lagi beberapa hari ni dimanfaatkan sepenuhnya oleh org ramai termasuk bos aku utk buat rumah terbuka. Sorry la bos aku rasa aku tak leh dtg coz husband aku keje...dahtu aku terstuck kat opis kena layan persiapan terakhir utk majlis MyBroadband kat KLCC next Tuesday, 28/10/2008. Lebih mengharukan lagi...aku in charge utk regisration pepagi morning tu..jln pintas aku?? pakai notebook..paperless...

aku ni pun tengah terpikir2 samada aku perlu ke tak dtg rehearsel on Monday, 27/10 ni. Mengikut firasat aku kalau aku dtg pun sepertinya membazirkan masa dan duit aku ( sebab tak pasal2 kena singgah Suria KLCC uwaaaaaaaaa). So memandangkan peranan aku yg tak berapa penting ni..(walaupun target pax 800 org utk conference tu....) aku cadangkan kepada diri aku..supaya aku tak payah dtg...baik aku duduk rumah..basuh baju..tdow...layan si aisy yg semakin cute tu...

esok open house lagi....lusa pulak ...pakcik sedare aku yg sgt baik wat kenduri kesyukuran bersempena beliau yg bakal menunaikan haji..hai bestnya..muda2 lagi dah pegi haji..Alhamdulillah...(aku mula terfikir yg petronas bagi bonus bapa bulan pulak thn ni) last year die renovate satu rumah dia..aku rasa mau mkn ratus riban....untungnya keje Petronas hehe...anyway Cik Dek dan isteri semoga selamat pergi dan selamat kembali...

next week kata izani rakan sekerja aku tu... be ready to burn your midnight oil...aku dah seram dengar bahasa2 budak ni...ini adalah bermakna start bulan depan ni....aku dan kwn2 akan sibuk dengan Bonus dan increment pulak... adoiii...sabar je la .. moga2 tahun ni bonus ada up sikit hehehe...just wish...

1 comment:

Nasya Nasruldin said...

nanti kalau dapat bonus jgn lupa belanja i