Sunday, November 2, 2008

:: Berperang dengan Aisy ::

eh apasal lampu blakang tak nyala ni?!!
eh berat beno kete ni...lebih muatan ke hapa ni?
check dlu safety apa sume...anda mampu mengubahnya...
siap ade tempat simpan helmet plaks lagi?? tp helmet papa aku tak beli pun??
isy..tak puas lagi belek2 kete ni..(itulah keje dia..turun naik bende alah ni je lah)
.......
Malam ni aku berperang dengan Aisy..mana tak nya..tadi petang aku bawak dia keluar..skali tu lalu kat area warehouse MyDear. ala barang2 baby yg byk jual kat anakku tu..aku pun pegi la..kat sana papa dia belikan si Aisy kereta tolak ..ala yg budak2 naik atas tu pastu kayuh pakai kaki tu..ok jugak la coz harga sale...lepas g beli tu kiteorg pegi Klang..umah abg aku..balik dlm kol 8.30 mlm camtu, papa dia pun pasangkanlah kereta tolak Aisy.. si Aisy padahal dia mengantuk nak tdow tu, sanggup tahan mata coz nak main kereta tolak dia tu..yg jadi perang nye ade ke time nak tdow nak peluk kereta tu...hai rosak anak aku nih hehe..last2 memandangkan dia tanak lepas kete dia tu..aku pun bawak dia masuk bilik..apa lagi menjerit2 la Si Aisy ni..last2 aku biar je dia atas katil sampai la dia tdo hihi...sian Aisy..walau apapun ibu syg Aisy!!Mwah Mwah

1 comment:

Nasya Nasruldin said...

maknanya kalau u beli pisang goreng kat aisy lepas ni... bila mlm dia akan peluk pisang goreng tu... camtu???