Monday, November 3, 2008

:: Hari yang memenatkan buat Aisy ::

Hari ni hari Isnin..maka pada hari ini dalam sejarahlah..kalau aku hantar Aisy ke Nursery maka pada sebelah petangnya..dia akan balik dengan rasa mengantuk tahap gaban...mana tak nye..selalu aku dtg ambik dia..dengan lajunya dia akan berlari ke arah pagar..tapi hari ni aku tengok dia berkumpul 4 org kat area blakang playground diorg...aku pun perati je dari jauh..dia tak pasan aku dtg....terperanjat beruk..dia nak ikut org main pasir...aduh anakku...lepas tu kena sergah ngan cikgu2 diorg elok je diorg lari secara beratur..lawak sungguh la...bla Aisy nampak aku cepat-cepat dia dtg kat aku salam and mintak dukung dia..sabo je la..sambil die ckp..baiii kat fikri kawan baik dia tu..:)
tadi p puchong perdana jap..mlm baru balek..dalam kereta lagi Aisy dah tdow dah...sian dia..tak dpt nak sambung main kereta baru dia tu..esok je la Aisy ye...k la nite nite semua..to be cont...

No comments: