Friday, November 14, 2008

:: Jumaat yang Mulia ::

Waktu Lunch hari jumaat paling aku suka...coz aku dan rodong2 aku kebiasaannya akan mkn kat luar...( org pahang kata kawan tu rodong) So utk ari ni..kitaorang pegi mkn kat MMU...as usual...makanan kat MMU bleh la dikatakan sedap dan harga pun berpatutan...hari Jumaat mcm ni mmg rilek sikit mkn kat sana...aku mkn tomyam campo ngan air tembikai laici saiz M....nasib baik aku tak amek saiz L kalau tidak mau terkejut beruk aku dibuatnya...saiz M pun dah beso gile...aku patut amek saiz S jek tadi hehehe...lepas mkn2 dlm kol 1.30 cam tu pegi Flea Market kat Streetmall...mmg aku dah set dlm fikiran aku dari pagi..nak belikan buku baru utk Aisy..kesian dia...asik dok belek2 3 buah buku yg aku dah beli kat dia..sampai dia dah hapal kalau aku ckp..Aisy..show me car...then die pun bukak gamba kereta siap wat bunyik enjin lagi .. tadi jumpa la jugak buku 123 ..objektif petama aku bli buku tu coz Aisy paling suke cat...so aku cari buku yg ade cat besa...mcm biasa..petang aku balek..amek Aisy kat nursery..aku pun bagi la buku tu..dengan tekunnya dia bukak buku dok kat seat blakang...belek satu2...sampai papa dia nak ajak dok depan pun tamau...lepas amek dia p pasar jap...aku tak turun coz sampai2 je ujan..kebetulan pulak ade org jual belon kat tepi kete aku..apa lagi ...si hantu belon ni mengamuk la...terpaksa la aku suruh hasben aku bli belon dlu...lepas p pasar trus balik umah....apa lagi melantak la pulak...

No comments: