Monday, November 17, 2008

:: Plan yg tak menjadi ::

Plan aku nak pegi HOMEDECO kat KL Convention Centre langsung tak menjadi...antara faktor utamanya...aku dapat rasa yg mak mentua aku akan singgah umah...faktor lain..aku mcm maleh je nak jln tanpa beli apa2...dan juga faktor aku dah sonok kemas umah..maklumlah inilah masanya aku dpt kemas umah..ari2 lain..jangan harap!! betul tekaan aku..kol 11 lebey mak mentua aku call..ckp mak on the way dr bentong ni...die ckp.pakcik aku yg bawak dia tu tak ingat jln nak p umah aku...end up aku p umah makcik aku kat sg besi...amek diorg sume..bawak dtg umah aku..aku as usual..dah sesiap masak nasi n spegti mee...etc...sempat jugak la..walaupun lauk tak sempat..:D sampai umah mak tam dlm kol 2 sebab husband aku dengan pandainya pegi ikut jln seri kembangan nak p sg besi...betolak kol 12.15 cam tu..sampai umah mak tam kol 2..korang dpt bayangkan tak?? aku maleh nak bayangkan lagi dah...mmg hampeh...Aisy sampai dah nyanyi hampir 10 lagu dah..last2 dia bosan...n tetido hehehe.. :D lepas Asar cam tu p umah daud anak angkat arwah abah...die baru lepas operation batu karang...?? ye kot..aku tak bapa kenal sgt si daud n bini die ni...aku agak dia dah sihat kot..balik umah lepas maghrib..aku bawak kete..coz nak trus balek umah...makcik aku nak ajak aku bawak dia jenjalan jusco equine mlm nya..husband aku n pakcik aku p bli lauk...sup ekor..kerabu ayam..sayo campo...blasah je la...byk gile mknan kat umah mlm ni... kol 9 aku gerak p jusco...syok gaks p jusco mlm2....anak tingal asben pun tingal..kewl gile...balek umah dlm kol 11 cam tu...satu hapa pun makcik aku tak bli...aku ade beli something..tp biarlah rahsia.. :D balik2 umah mkn pulak...dah tu berborak sakan...sampai la skang ni jam dah menunjukkan kol 12.15..aku masih lagi buat karangan ni...tp skang mata aku dah ngantuks...so .. till then....adioz....

No comments: