Monday, December 1, 2008

:: Summary utk 5 hari ::

Lamanye aku tak update blog aku ni..sibuk giler babas..so many things to share...tp dah byk yg aku lupa pun hehe..
1. AISY DEMAM
Sian die demam on Saturday tu... Alhamdulillah semalam dah sihat dah... tatau la kenapa...mak mentua aku ckp..nak pandai ckp...tak pun lenguh bdn..abeh budak buas mmg cam tu hehe( baru je sihat balik dr nursery smalam dah benjol kenapa..hai ganeh sungguh la si Aisy nih)
2. AKU DAH BUAT APPRAISAL
Kesimpulannya so so je lah...just wish for the best .. ( harap2 masyuk sikit la tahun ni..sikit pun takpe)
3. ALTER BAJU BARU
Pegi umah kak Bib las sunday.. p alter baju baru aku yg warna purple...lupa pulak nak amek gamba..nanti yer....baju tu ok..tp aku rasa dienye tepi tu klakar sikit...so dah hantar balek...trus ukur kain yg mama bli kat bandung dulu. ( tak sukenye nak kena pakai baju kebaya)
4. KITCHEN CABINET
Smalam Wiliam datang wat quotation. Aku rasa so far die nye price paling reasonable...dah booking..tp tatau la bila nak pasang...(nanti aku cari duit kat rumput blakang rumah aku dulu.Maklumlah tanam rumput gold kan hehehe)
5. TUDUNG EKIN KAK SINAR
Hari ni aku suke btol tudung kak sinar......comei gitu...ke aku dah gile hitam merah eh?? umah aku hitam merah.. kabinet aku nanti pun ade harapan la tu..kaler gituh....(nak suruh kak Bib buat nanti...)

1 comment:

Nasya Nasruldin said...

kalau x suka pakai baju kebaya... p pakai baju melayu...