Thursday, December 4, 2008

:: Plan Hujung Minggu ::

Semalam time tengah syok2 tengok ceta Puteri Salju...Hasben aku ckp.."Ayang nak adiah apa birthday nanti (7/12)...aku pun buat senyuman ala2 puteri salju...pehtu aku pun ckp.." tak pe la bang...tayah susah2 la....pehtu die ckp..."Ok Yang..nanti wiken kite p usha set blek tdo baru eh..yg lama ni kite move kan ke blek no 2 tu..."...kewlllll!! aku rasa cam nak melompat kegembiraan...tp buat2 ayu je la...however, aku dah listkan plan hujung minggu aku nanti:-
1. First thing first aku nak p SSF....( apa lagi nak cari langsir idaman aku tu la)- got that string curtain already!
2. Nak p booking tingkap dapo n frame besa kat kedai depan nuh (Kin Chai)... (aritu dah mintak quotation...nampaknye mcm ok la price die tu..)- lom p lagi..kedai tutup cuti pjg..budak tu balik vietnam kot...
3. Minggu ni jugak nak kene p survey kipas utk family area ( sebab minggu depan kwn ann nak dtg pasang aircon untuk living n bilik n buat wiring tambah lampu dapo..maklumlah nak match dgn konsep dapur aku tu nanti)-dah tapau aircond utk living n master...kipas kat dining kena cari baru...ade some arrangement sikit on lampu living area. hihi4. Nak kene finalized kan design kitchen cabinet aku...(William ckp die nye schedule dah nak penuh bulan ni...pandai la ko William...)- esok ah kalau sempat p kejap...duit lom masyuk lagi ni.....
Mengikut pengalaman aku sebelom ni..semua plan2 aku mesti 1/3 je yg jadi...yg lain sume ad hoc...kalau rasa nak p p..mcm p booking dapo last weekend...tak plan....ade jln..takde sudah.....:D

No comments: