Wednesday, December 31, 2008

:: AIsy main air ::

Hari Isnin, 29th Dec, aku MC...mmg pagi tu ok lagi..masuk je kol 11 aku dah terkena blocking nose... seleseme sampai si Aisy pun sama..di selsema pasal sibuk main air...ibu n nenek die sibuk berkebun blakang rumah die plaks sibuk main air ...
Ni aku ckp... dah naik naik!! Aisy dengan slumber nye ckp....TANAK!!
Ha main la puas2 air tu Aisy... lantak ko ler. :D
yeayyyyyy ayeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr ayerrrrrrrrrrrrrrr
Habis air akuh nak siram pokok...!!!
Aisy kalau dah jumpa air Barisan pokok kunyit, pokok lada, pokok daun kari, serai, bunga ros, lengkuas semua ade kat blakang rumah aku....owh ya jgn salah faham aku bukan la rajin sangat nak cabut rumput..so apa aku buat..aku mintak si Zainal, si bangla landscape utk tolong clearkan rumput...then barulah aku mentouch "up" kan tanaman aku ni...progress pertumbuhan pokok2 ni sume amatlah membanggakan..pendek kata sepanjang aku masak ni..bleh ah pakai je apa yg ada kat blakang rumah..tayah la bli sgt...

No comments: