Wednesday, December 31, 2008

:: Jiran sebelah datang bersihkan rumah lagi?? ::

Pagi ni pagi public holiday..tp aku perlu setelkan beberapa perkara kat ofis..lepas kemas rumah, setelkan aisy, sarapan etc, aku pun kuar rumah.. tiba2 uncle erk ( ni pun sorang lagi aku susah nak ingat nama dia..oops....die jrg datang pasal tu aku lupa ehehe) tego aku kat jalan...biasalah mamat ni kalau dtg mesti nak ajak borak punya...aku pun berenti...dah tu ckp..Hai..ready to move in aaa?? die pun ketawa...tu la...i dah try kl-putrajaya highway ma... 25 minutes je to my ofis syok btol (ofis die kat kl)..aku pun senyum je..dlm hati aku ckp..ek eleh...aku dah ckp lama dah ko tak cayer...hihi.. die ckp die bengang ngan jiran sebelah umah dia..asik parking depan rumah dia pehtu penuh minyak hehehe..ckp lagi dlm hati "sapa soh ko tak duduk situ :D "die kata dia nak sound mamat sebelah umah die tu.. :D aku pun borak2 lebih kurang..then p ofis dgn gembiranya....sampai ofis...aku nye pc kena lock...lupa password ke hapa aku pun tatau..aku rasa aku masukkan password btol dah..dgn wifi pun bengong...last2 aku balek je la.......

No comments: