Saturday, February 28, 2009

:: Semangat Baju Baru ::

Hari ni setelah cuti panjang dtg ofis..mcm yg aku jangkakan.. mmg byk giler keje nak kene setelkan..especially to process staff's benefit- loan/subsidy..pergh!! rasa cam tak cukup je 2 tgn...walaubagaimanapun berbekalkan semangat baju baru...aku dtg ofis dengan hati yg berbunga2...:D sampai ofis..jumpa kwn2 yg lama aku dah tak jumpe...(5 hari je) :D first skali tegor baju ari ni Yatt, Mar...thanks u owls..bos dtg je..dia ckp...aaa Mimie..how was ur son? wahhh cantek arini.. aku ckp biasalah puan..semangat sikit dtg ari jumaat nih kekeke..to kak eri kak sinar.. (siap amek gambar pulak lagi).. macih kak sinar.. lepas ni me keluarkan tudung jenama mimie's pulak eh?? ke mimot?? kekeke.. anyway... bukan apa pun..baju kain murah je..cume pesen je lain..tempah skali ngan tudung..ala wat pe bli baju mahal2 tp nak kene pakai 3 bln skali..baik bli kain murah..tempah..puas hati..senang hati ;) kak ieda...sila masukkan ke dalam blog anda..! :D kwn2 lama SMATAFF..Owhs missed those days...Credits to Kak Bib, Kak Sinar (Professional Photographer of the day), Kak Eri the supporter etc..kekekke
Senyum simpul ala2 tali rafia..Jangan salah faham..aku bukan melepak di bilik pemandu tetapi aku tumpang posing je kat situ..kak sinar la sibuk sgt nak amek gambar.....oops..copyright protected tau...auuuwww

3 comments:

saggieda said...

Mimie...mmg kak ida suka ah blog mimie nie...nice blog ma...hari2 bukak tau!!wakakakaka

:: Princess Violet :: said...

thanks kak ieda...;) jemput dtg selalu ek

anna said...

bile mau jmpa??