Saturday, March 21, 2009

:: Al Fatihah ::

Pukul 6.30 pagi henpon aku bunyik.. aku pulak bleh ingat tu bunyik alarm...dengan laju nye aku cancel kan balek...gosok2 mata terus p blek air..aku dgr henpon ann pulak bunyik..tengok balek miss call .. eh ni nombo johor ni..aku dah mula syak bebukan je ni.. dlm pala otak aku..terus ingat Atuk Ali je..die tengah sakit kat kg tu..doktor dah suruh bawak balek rumah lepas die operesen kat Temerloh... Ann sesiap p keje die ckp.. "Hairy meninggal".. Hairy tu sepupu Ann..pengapit masa kiteorg kawen dulu..mak die nak kejutkan die bangun smayang subuh skali tu dah tak de..memandangkan aku ngan ann keje ari ni..so kiteorg doakan dari jauh je la.. doktor sahkan dia meninggal kerana serangan jantung dlm tido...owh.....muda lagi.. dlm 24 ke 25 umur dia rasanya...apa apa pun..semoga roh arwah dicucuri rahmat Allah SWT.....

No comments: