Sunday, March 22, 2009

:: Semangat di hari cuti ::

1. Semangat nak wat filing kat Ofis
Semalam, sabtu 21/3/09 aku keje sebab ann keje..some more keje2 filing last year punye pon lom sempat buat lagi...so aku dtg this weekend just to settle mende2 ni lahs.. semak dah aku tengok kabinet aku tu ngan file loan sumer.. dalam semangat2 tuh, skali aku tengok reserved filing cabinet aku kat dlm blek file dah kene amek..arghh terus tak de semangat nak wat dah.. just setel apa yg patut...sumbat balek dlm kabinet akuh.. esok walau apa pun aku nak balek tpt file akuh....
2. Semangat nak tengok belon udare paneh
Cerita pasal belon udare paneh ni..agak semangat gaks nak pegi ptg smalam.. skali tu sampai je depan pm office tu..kete punye beratur nak masuk dlm ...ann bukannye boleh jem2 cam tu..sama la dengan aku.. si Aisy dah melompat2 nak tengok beyon nak tengok beyon.. :D last2 aku ckp..kite tengok dr bridge je la.. skali tanampak.. ann ckp " Kalau pakai vitara mesti nampak kan" kekeke.. hampeh!! last2 kiteorg p mkn kat kedai western area tuan faridah .. beef steak... sedap gaks!! walaupun nak tetido aku tunggu pakcik tu masak..(tu baru aku sorang yg order) kalau ramai yg order mau aku dapat makanan aku 3 hari lepas tuh hihi..

No comments: