Sunday, March 22, 2009

:: A visit to Workshop ::

Last Thursday,19/3/09..aku pegi "melawat" kereta aku kat bengkel... senang je sebenarnya nak pegi workshop ni..sampai sana..tengok ..wahh besarnya... byk kete pulak tu..mcm2 panel bengkel ni .. aku naik atas jumpa kak Sariah.. die ckp adjuster blom dtg...tp ari jumaat aku dpt sms dr insurance aku kot " Free msg: we acknowledge receipt of your claim"..ha baguih la tu..maknanya ade la tu adjuster tu dtg on Friday..(aku punye sangkaan la).. tp yang bagus nye mmg btol adjuster tu dah dtg on Friday..tu pun sebab aku bising2 sikit kat insurance.. ckp takan lama sgt la bla bla.. tu yg minah tu dah takut tuh..:D aku siap sound.. apa ni?? insurance lain seminggu kete dah bleh kuar..apsal insurance u ni slow sgt.. kalau cam ni...i nak tukar insurance lagi lah next time bila i renew...terkulat2 budak tu kat ujung talipon...kekeke.. jgn main2 ngan akuh..anyway ni je la snapshop masa kat workshop tu...rindu gilers kat kereta akuh...
Yeay Insyaallah minggu depan kereta ni akan berehat kat rumah..:D
Sian dia..tyre cover definitely tukar baru, bumper n exos.. lain sume ok (bak kata Mr Khoo)..

No comments: