Sunday, March 15, 2009

:: Berkabung ::

Hari ni aku still berkabung sebab vitara aku masuk "wad". Rasa cam tak de mood je... tapi tadi tiba2 teringat Mr Khoo- service manager for Suzuki. Cari balik kad dia..then buum!! jumpa!! aku mintak advice dia .. die ckp.."Cik..u dont worry ok.. barang2 suzuki tade from taiwan..they can onli get that from Japan". owhs lega aku dengar..tapi on Monday aku kena instruct workshop tu hantar inspection kat Suzuki Malaysia lepas siap repair. Baik nye Mr Khoo die ckp...kalau aku ade problem apa2 call dia...die akan tolong. Bestnya bila baik ngan Mr Khoo ni.. actually nye die mmg minat vitara.....die pakai 4wd gaks..tp aku dah lupe jenis apa..yg besa punye lahs..:D die ckp nanti dah abeh bayar yg tu die nak pakai vitara plaks..:) kewl.. aku suke org2 service centre Suzuki kat Bangi ni..coz dieorg baik dan siap ade follow up plaks lagi..cthnye pagi kite anto service...esok kang die call tanye...cik..macamana kete?? ok tak?? ada masalah ke?? pergh...customer service..superb!! argh rindunye kat vitara akuh.. Ann kata..lepas ni tayah pegi2 lagi keluar jejauh..dekat2 takpe.. aku akur je lah dengan perintahnya... :)

No comments: