Saturday, May 9, 2009

:: Cerita Pasal Durian ::

Semalam bli durian kat pasar malam..Tiba2 tringin nak mkn durian pulak..(sekius me..bukan mengidam ek) Sebab Ann die kurang mkn durian tu yg aku tetibe je jadi kurang mkn durian gaks..padahal sebelum ni hantu durian...kalau nkorang tinggal aku kat kebun durian sengsorang pun aku leh idup lagi .. (melainkan aku kene empap durian lah)... Ok ceta balik pasal durian ni..Disebabkan Ann tak brapa makan durian..aku pun bli yg pack je..4 seplo..(bleh makan setiap ari sampai 3 ari). Tapi pada suatu pagi yang hening..Sementara Ann ngan Aisy p bli sarapan.aku pun lepak2 dok depan pc ..(haip...dah mandi la masa nih!!)Tiba-tiba aku dengar bunyik kat tingkat bawah....tengok2 ade kelibat org mkn durian aku..Satu beso...satu kecik..Yang kecik siap mintak tambah tu..Papa..nak lagi papa... Mak oiii..hampir 2 pack durian aku telah memasuki perut Aisy dan papanya..arghhh.. tape2 lagi 2 pack tu aku punya...oops spiking of durian...ari ni Ann suruh buat bubur kacang letak durian...hoke hoke..karang aku buat lah...

No comments: