Friday, May 15, 2009

:: Apa kebende TAG ni ntah?? ::

Ok lah untuk tidak menghampakan Ana & Ani (mcm upin ipin pulak), aku jawap la soklan2 nkorang yer;

1) BILA KALI TERAKHIR CUCI TOILET ?
Aku pun dah lupe.... tapi salunye aku cuci time wiken..Kalau blek air aku (master bedroom) rajin la jugak aku cuci..blek air bawah definetely time aku mengemop sebab sat g abuk2 tu lekat kat lantai..aku tak suke..Blek air tengah..ha nkorang p tanye Ann la yer...( Aku tengok blek air tu dah macam lebri pun ade.. penuh ngan buku2 kereta..) time bile bace ntah?? orang mandi nak dengar muzik2 ala2 SPA gituh..die mandi bace buku?? ntah paper....Skang ni hambek..si Aisy pun dah nak mandi ngan papa pasal sat g lepas mandi die leh mengamuk nak buku keteeeeee buku keteeeee...

2) PENCUCI APA YG DIGUNAKAN?
Harpic + Ajac ungu ( Bilik air bawah) , Harpic + Dettol ( Blek air aku), Harpic + tatau laki aku pakai apa..Ajac warne kuning kot?? ( Bilik air dia).

3) DALAM 1 MINGGU, BERAPA KALI MOP LANTAI?
Frankly speaking, last 2 mths adalah hari2 yang aku sangatlah rajin mengemop.(Hellew..mop Cosway hoke!!) mau tak rajin.. but lately..mcm maleh je dah.. tengok ah wiken kang?? Biasanya time dinner Aisy akan makan bersepah2 kat lantai .. so aku lap pakai kain Cosway je (Promote lagi)

4) APA TUGAS TERAKHIR ANDA SEBELUM MENJELANG MALAM?
Mandi ngan Aisy...tak pun aku p sapa jiran2 aku yg suri-suri rumah tu sume...mau tak.. dah tentu la aku balek pass away depan diorg yg tengah mensyuarat di tepi jalan...

5) APA MENU HIDANGAN MAKAN MALAM PALING SIMPLE?
Ni apa maksud dia ni?? yg aku masak ke? Aku kalau masak tak penahnye simple.. sume complicated ..Hidangan paling simple bagi aku ialah yang pegi kedai, tapau, makan, buang, basuh pinggan...ok lah kalau aku masak..makan malam..ikut la..ayam masak kicap ke, sambal ke, tom yam ke, singgang ke(nyum nyum), kari ke..asam pedas ke...(sila ambek perhatian...listing menu aku adalah termasuk yg aku masak tahun-tahun yg lepas yer)

6) MINUMAN SELALU DIBUAT WAKTU PAGI
Pagi?? aku minum air suam je..(cewahhhhh) Tak kuasa!!...teh o limau suam cafe Abg Man ahhhh

7) SEBELUM TIDO APA YG AKAN DILAKUKAN?
Kenapa aku rasa cam dah jawap soklan ni? oo nombo 4 tu lain ek..... ...Biasanye last skali aku buat..Apa lagi?? update blog ah untuk korang bace di pagi hari.. Tak pun aku godek2 coding blog orang hahahaha (gelak jahat)

8) HARUS JAWAB TAG
Sapa-sapa yg nak jawap la ek...Sila Sila...

No comments: