Friday, May 15, 2009

:: Selamat Hari Guru ::

Pagi smalam masa hantar Aisy cikgu dia ckp..Kak esok ade buat sambutan Hari Guru... nanti bawak la baju lawa ngan apa2 la..food ke.. owh crap!! mcm mana aku bleh lupe!! Dengan segerenya aku call si Ixa tokei mafin .. :D Memandangkan dah last minute aku maleh nak demand2 sgt.. Maka di pagi hari Jumaat yang mulia ni.. aku datang je keje dah ade mafin kat atas meja..Baguih service noo..keep it up Ixa ;).. Dear ... akak rasa kan mcm beso beno pulak letak 5 ketui mafin kat dlm bekas tu..nvm i will modified that nanti...put in just a small plastik org kawen tu je...:D Thanks so much okei .. Aisy pulak..pagi2 lagi dah bangun..nak susu la....dan dan la time tu eyak .. padahal dia takut papa dia tak ajak dia naik motor.. Bengkek je Ann .. ye la anto Aisy lambat la sikit dia sampai tpt keje kekeke..:D Aku pulak yg awal hari ni..Macih Cayang..hihi Owh ya..walaupun aku tau apa hal pulak cikgu2 aku nak layan blog aku ni...tapi still nak wish "Selamat Hari Guru" to Cikgu Mohd Nor Othman, Cikgu Kartini, Cikgu Azizin (erkkk skandal sek. rendah haha), Cikgu Omar, Ustazah Faridah, Cikgu Wan (walaupun dulu aku menyampah kat cikgu ni hehe) dan cikgu2 di seluruh dunia...I love yo'alls..

2 comments:

anna said...

oit...tak boley bla la dgr name cik wan king kong tu...hahahahaha

Xora said...

ye benar. saya juge berpendapat bekas tu amat la besar..! tapi last minute tak dapat nak cari bekas plastik :P jadi bagi yg elok tu aje ada.. pandainye dia modified! bagi 100 markah!