Monday, May 25, 2009

:: Demam Selsema ::

Aku tau nkorang mesti tengah bersukaria skang ni kan..ye la lunch time...mesti ade je idea nak ke situ la..ke sini la... Aku?? sian kat aku..dok sengsorang kat umah ni..demam selsema...sob..sob...(bernafas pun ikut mulut je hiks..) Aku memang..kalau kene selsema je...memang la agak susah sikit nak baik...(padan muke aku..sapa soh p masuk stor yg dah stahun tak service??) Ok la salah aku sendiri...Aku tau kalau pakai ubat mesti susah sikit nak baik cepat..so apa aku buat skang ni..aku tengah meng"saiko" kan otak dan pemikiran aku ni" dan kata pada diri aku "Aku nak sihat aku nak sihat!!!"...hasilnye aku bleh ah dok kat depan pc ni..(walaupun tadi aku mkn ubat dan dah rasa lalok je ni)...sungguhpun demikian..... AKU TETAP JUGAK MENGANTUKSSSSSSSSSSS.....Gudnite kawan2....

No comments: