Sunday, May 17, 2009

:: IOI The newly extended ::

So we went to IOI on Saturday....Sebab?? nak cari adiah for newborn baby kawan Ann ... Mula2 p renew J-card (dah xpired lama dah)..Aku bratur la..coz depan aku ade 2 org je pun...nkorang tau tak brapa lama aku jadi makcik pacak kat situ?? almost an hour(1/2 jam) aku kene bediri tunggu auntie tu..mak oi..dah la register utk die..pehtu register pulak utk anak branak dia...yg minah kaunter tu pulak boleh die tekan2 kibod masa auntie tu tengah tulis borang...(konon2 sibuk la tu??) patutnye attend la org yg blakang tu pulak (renew rasa aku tayah key in balek pun kan)..mmg tahap super bangang la...(aku mmg marah giler) actually mamat depan aku pun ala2 dah boring tahap gaban...kalau die blah mau aku tunggu lagi..tp sebab awek die dah gosok2 lengan die soh sabo...maka dia tunggu la kot..aku?? blah je...last2 aku ckp kat mamat kaunter credit card sebelah ..(Mana complaint form??) Kenapa kak long?? Ye la..service tahap hampeh!!(sambil menunjukkan ke arah lorong renew j-card... (slumber je aku sound...) kene tunggu sampai stengah jam nak renew j -card apa hal ?? k k ...akak leh buat komplen kat bawah ye...(aku saja gempak pasal aku dah paneh dah time tu...)...tp bli jugak la adiah untuk anak kawan Ann..owh yer..before kiteorg p JUSCO..kiteorg p ioi yg baru extend tu...ok la..kedai tak banyak bukak lagi pun..ade la 3-4 kedai je..tp ok la..
After beli buku ..kiteorg p A&W..Masa ni si Aisy tengah intai maskot A&W coz dia takut mende alah tu sapa dia.....
Good boy!! mkn sambil membaca..dalam banyak2 buku die suke buku ni pasal apa tau...pasal ade bunyi "bajak"!!!
Takut tp salam...apa2 je la ...
Hihihi tengok tu die takut!!
Porridge for Aisy...
Waffle and Onion ring for ibu and papa....
Masih lagi mengintai maskot...takut...tp nak tengok???

No comments: