Monday, May 18, 2009

:: Menu of the day ::

Hari ni hari paling rajin bagi aku...basuh kain..mengemop..masak...mengemas..etc...sampai mkn pun tak ingat...Menu aku hari ni..tomyam campo ngan udang goreng butter je...(first time buat..) ok la..btw...aku bukannye suke udang sgt...so basically aku masak utk Ann semata la...tomyam aku mkn ngan mee je...(pasal maleh nak masak nasik). Skali Ann sms ckp die lapa n nak mkn nasik instead of mee...so..aku masak jugak la nasik sikit utk dia..Sila tatapi gambar udang aku ngan tomyam yg dah sparuh aku makan ni yer... Siap ade butter crumbs tu...fuyyo... Dah sparuh makan baru teringat nak amek gambar..:D
*Malam ni aku masak daging masak kicap sebab nak bawak p ofis esok..ade makan2...just wish ade org bawak roti maka bleh ah mkn ngan daging tu..or else mkn je la ngan nasik lemak yer kawan2...

2 comments:

Farihin Aniq Zahin (Paiyint) said...

wei.. layan blog kawan aku ..ilacolection.. prmosi hari raya..

:: Princess Violet :: said...

wah wah... lawo ke ani